wtorek, 23 sierpnia 2011

Recenzja - Nail Patch Naklejany Lakier SEPHORA

Dziś prezentuję naklejany lakier z Sephory - Nail Patch, ja akurat mam z serii Fluo. Kupiony w promocji za 9 zł, inaczej bym się nie skusiła :) Normalna cena to 29 zł. "Lakier" to takie naklejki na paznokcie, wyprofilowane tak,  aby pasowały. naklejek mamy w opakowaniu więcej niż paznokci także możemy sobie swobodnie dopasować.

Opis Sephorowy:

"Naklejane paznokcie, łatwe do nałożenia, a przy tym niezwykle trwałe.
Nie trać czasu na długie suszenie i polerowanie. Naklejasz i cieszysz się z intensywnego koloru, idealnych kształtów i blasku paznokci, który utrzymuje się nawet 11 dni.

Wyniki testów mówią same za siebie:

95%  użytkowniczek jest zadowolonych z uzyskanego efektu*.
100%  pań chwali blask paznokci*.

*Badanie przeprowadzone na grupie 20 kobiet."


Moja opinia: 
Wymagają troszkę cierpliwości o dokładności. Najpierw wybieramy odpowiednią naklejkę (szerokość mniej więcej dopasowana do płytki), odklejamy 2 warstwy z naklejki- jedną z wierzchu i drugą od spodu i naklejamy. Końcówkę zaginamy i lekko odrywamy. Naklejkowy lakier dłużej się trzyma jeśli zastosujemy pewną sztuczkę- zagniemy go aż za krawędź paznokcia i dopiero tam oderwiemy. Próbowałam sobie utrwalać naklejkę top coatem, ale nie radzę - robią się bąble. U mnie trzyma się około 3-4 dni a to i tak sukces. Standardowy lakier wytrzymuje max 2 dni.
Zwróćcie uwagę przy zakupie jaki zestaw wybieracie. Bo w tej samej cenie są komplety do paznokci rąk i takie jak tutaj prezentuje - zawierające komplet naklejek na ręce i stópki.

Na stronie Sephory jest informacja, że można go sobie nałożyć w sklepie w cenie 10 zl. Ciekawa propozycja :) Chętnie wypróbowałabym jeszcze jakieś wzorzyste :)









Plusy:
-nie śmierdzi,
-nie niszczy paznokci,
-trwalszy niż zwykły lakier (przynajmniej u mnie),
-ładny kolor i połysk,
-nie trzeba czekać aż "lakier" wyschnie, a więc nie ma ryzyka odkszłaceń czy odgnieceń.


Minusy:
-wymaga cierpliwości,
-cena (w porównaniu ze standardowymi lakierami),
-nie jest tak trwały jak nam się obiecuje.






Ocena: 4,5/6

2 komentarze:

  1. to jest fajna rzecz,
    ładne wzorki można nabyć i to wygląda super,
    tylko wg mnie bez sensu gładkie bez wzorków kupować,tylko jakies bardzo wzorzyste najlepiej, bo to sie normalnym lakierem nie zrobi :))

    OdpowiedzUsuń
  2. No dla mnie nawet gładki naklejany jest lepszy niż zwykły jednokolorowy bo zwykły lakier w ciągu 24h mi odpryskuje a ten jednak wytrzymuje dłużej i nawet jak paznokieć się złamie to naklejka go trzyma w kupie :)
    Ale wzorzyste na pewno są fajniejsze.

    Wypróbowałam w międzyczasie jeszcze naklejki z Essence (bez recenzji) ale są zbyt sztywne i nie przylegają ładnie do paznokcia. Tak samo te z Donegala :/

    OdpowiedzUsuń