czwartek, 5 stycznia 2012

RECENZJA - Carmex Moisture Plus balsam do ust w sztyfcie, kolor Pink


CARMEX Moisture Plus - balsam do ust w sztyfcie, odcień PINK

Opis:
Nowy balsam w kształcie eksluzywnej szminki to najlepszy przyjaciel kobiety. Zamień szminkę na Carmex Moisture Plus i ciesz się satynowym połyskiem naturalnych ust. To idealny towarzysz Twojej torebki i kosmetyczki. 
Balsam zawiera ultra nawilżającą formułę: witaminę E, aloes i masło Shea. Nawilża, a dzięki filtrowi SPF 15, chroni przed słońcem. Nadaje ustom efekt satynowego połysku i zdrowy wygląd. Na polskim rynku dostępny jest w wersji bezbarwnej (Clear) oraz różowej (Pink). Unikatowe skośne zakończenie i wyrafinowany wygląd sprawiają, że Carmex Moisture Plus to balsam do ust obok którego nie można przejść obojętnie. Balsam można także stosować jako podkład na lub pod pomadkę.






Kupiony w Naturze za 15,99. Dostępny jest w kolorze Pink lub Clear (bezbarwny). Wiem, że jest jeszcze odcień Peach acz w sklepach go nie widziałam.Wcześniej używałam wersji wiśniowej w tubce i nie bardzo przypadł mi do gustu. Nie podoba mi się ten kamforowy zapach, bleee. Samo nawilżenie obu wersji jest takie sobie, na pewno nie można powiedzieć, że jest złe, ale na pewno nie jest jakieś długotrwałe.. Ścięta końcówka i formuła sztyftu na pewno jest na plus. Mnie osobiście przyciągnął kolor na opakowaniu - taki jasny żywy róż. Uwielbiam balsamy nawilżające do ust dające efekt lustrzany a jednocześnie delikatnie rozjaśniający usta (mam naturalnie ciemnoczerwone usta czego nie lubię). Kolor Pink niestety nie jest taki jak sugeruje nam paseczek na opakowaniu - sztyft jest w intensywnie fuksjowym kolorze. Na ustach pozostawia półprzezroczystą a jednak fuksjową warstwę, więc nie rozjaśnia koloru ust.

Zresztą, TUTAJ jest świetne swatchowe porównanie kolorów i wiernie je oddaje. Warto o tym napisać, bo z tego co widziałam na fotkach w necie dziewczyny przedstawiają zdjęcia balsamu z lampą, mocno rozjaśnione, gdzie sztyfcik wyglada jakby faktycznie był jaśniutki :)

Generalnie rzecz warta wypróbowania bo jest to kosmetyk lecząco-nawilżający a do tego kolorowy. Może akurat Wam podpasuje, mnie nie do końca :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz