wtorek, 22 listopada 2011

RECENZJA - Paleta korektorów PIXI Neutralizing Coverup Kit


Pixi

Paleta korektorów Neutralizing Coverup Kit

  • Lekka konsystencja bardzo dobrze rozprowadza się na skórze
  • Zmniejsza widoczność porów i niedoskonałości
  • Neutralizuje przebarwienia, tuszuje obrzęk i cienie pod oczami
  • Nadaje cerze idealny, nieskazitelny, gładki wygląd
  • W zestawie z dwoma pędzlami
Aktualna cena: 42 zł (przed zniżką 84 zł)



Jakiś czas temu skorzystałam z zakupu kuponu w popularnej amerykańskiej drogerii, tzw. Truskawce.
Kupiłam zestaw korektorów Pixi paletka korektorów
Płaciłam bezpośrednio kartą płatniczą przez internet (nie jest to najbezpieczniejszy sposób płatności, ale nie miałam wtedy środków na PayPalu).


Paletka składa się z 7 korektorów w różnych kolorach i jednego mini-puderku utrwalajacego. Zamawiając w tym sklepie i płacąc w końcu niemało za ta paletkę, czytając komentarze w necie, spodziewałam się cudów a wyszło jak zawsze..pfff Paleta średnio mi przypadła do gustu, wręcz powiedziałabym że jest zbędna. Najbardziej liczyłam na korektor zielony do zakrywania zaczerwienień ale krycie (tego i pozostałych kolorów) jest słabe! Trzeba go nałożyć sporo żeby uzyskać jakiś efekt. Tak samo jest z korektorem jasnobeżowym (miał mi służyć do ukrywania cieni pod oczami) i białego (do rozświetlania, rozjaśniania partii twarzy). Nie miałam nigdy paletki korektorów z JOKO i z Catrice, ale polecam wypróbować najpierw któryś z tych tańszych, zanim kupi się paletke PIXI bo moim zdaniem nie warto. No ja się zawiodłam :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz