niedziela, 30 października 2011

Recenzja - Podkład MATCH PERFECTION Cream Gel Foundation

RIMMEL MATCH PERFECION
Cream Gel Foundation
Kremowy podkład w żelu

Opis producenta:
Rimmel Match Perfection Gel dzięki zaawansowanej technologii perfekcyjnie dopasowuje się do koloru cery i struktury skóry. Sprawia, że staje się ona świeża i rozświetlona.
Technologia Smart - Tone imituje strukturę skóry oraz jej karnację, dzięki czemu cera jest nieskazitelna. Zawiera ona barwniki wzbogacone kwasami aminowymi, które harmonijnie współgrają ze składnikami powierzchni skóry (stanowią w głównej mierze białka, duże i złożone cząstki zawierające łańcuchy kwasów aminowych). Pozwala to uzyskać naturalny kolor i efekt końcowy. W formule żelu znaleźć można również niebieskoszafirowe pigmenty, które niwelują żółtawy, niezdrowy odcień cery.
Rimmel Match Perfection Gel ma kremowo - żelową konsystencję, co wyróżnia go pośród pozostałych produktów z tej linii. Dzięki temu jest lekki i łatwo się rozprowadza nie pozostawiając smug.

Moja opinia:
Kupiłam go w Rossmanie w promocyjnej cenie 19,99 (cena normalna to chyba 27 zł). Niestety nie było do niego testerów, więc musiałam wybierać kolor "w ciemno" i teraz żałuję, że nie wzięłam jaśniejszego ehhh Wybrałam odcień 203 True Beige.










Plusy:
-żelowa konsystencja,
-wygładza buzie wypełniając pory,
- ładnie kryje,
-matuje, 
-nie podkreśla suchych skórek,
-świetny zapach


Minusy:
-wydaje się być zbyt tłusty


Potestuję go jeszcze, może coś się zmieni. Zobaczymy jak się będzie sprawował podczas syberyjskiej zimy i tropikalnego lata - w prawdziwie ekstremalnych warunkach ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz