czwartek, 15 września 2011

MOJA KOLEKCJA: Korektory

Z serii Moja Kolekcja, dziś codzienny niezbędnik - KOREKTOR. Na codzień używam zawsze korektora na wypryszczochy - tu najbardziej lubię mocno kryjące i dość jasne, najlepiej w sztyfcie. Jednak po latach doświadczeń najlepszy dla mnie do stosowania punktowo okazał się korektor EDM - jest to korektor sypki, nakładam go paluszkiem i jak na razie kryje najlepiej. Do tego długo utrzymuje się na twarzy.
Pod oczy (opuchnięcia) stosuje lekkich korektorów, rozświetlających. Najlepszy jak na razie jest L'Oreal w pisaku. Przyjemna forma aplikacji i uzyskanie pożądanego efektu :)

Do nakładania korektorów z NYX-a lub innych w słoiczku używam zamieszczonego na fotce pędzelka z syntetycznego włosia. Kupiony na Allegro za mniej niż 5 zł :)



1) NYX, Concealer Jar (Korektor kryjący w słoiczku)

Zapewnia kremowe wykończenie. Łatwo rozprowadza się na skórze. Idealny, aby zakryć cienie pod oczami. Jest hypoalergiczna i nietestowana na zwierzętach.

 Jest dość trudny do nałożenia. Konsystencja jest twardo-tłusta. Krycie jest bardzo dobre ale nie na długo. Po przypudrowaniu trzyma się znacznie lepiej, ale bez rewelacji. Mam Yellow - pod oczy (mimo, że nie mam podkówek ;)) i Light, który nie jest taki lajt bo kolor to taki średni beż. U mnie te korektory nie podkreślaja suchych skórek, za to plusik.
Kupowałam go ze sklepu Cherry Culture --> Link
Koszt w przeliczeniu na złotówki około 20 zł.



2) Dermacol a dokładniej Filmstudio Barrandov, Dermacol, Make-Up Cover (stara wersja)

Mocno kryjący podkład w formie pasty. Dość tłusty, bardzo gęsty ale jest w stanie ukryć wszelkie przebarwienia, blizny, rozległe plamy barwnikowe. Świetny do charakteryzacji i makijażu do zdjęć - gorzej sprawdza się na co dzień ponieważ jest trochę widoczny na twarzy. Bardzo wydajny.

Najlepiej kryjący korektor płynny z jakim się spotkałam. Zakryje wszystko. Jeżeli dobierzecie sobie odpowiedni kolor a macie problem z jakimiś zmianami skórnymi które potrzebujecie zakamuflować to będziecie zadowolone. Zresztą produkt chyba nie potrzebuje reklamy bo większość osób go pewnie kojarzy ;) Jedyny minus to, oprócz wspomnianych problemów z doborem koloru, skłonność do zapychania. Generalnie jest to fluid kamuflujący, ale nie polecam do używania na całą twarz - no chyba że chcecie uzyskać porcelanową maskę :) Świetnie sprawdzi się w ukrywaniu znamion barwnikowy, myszek, blizn itd. bardzo wydajny! Kosztował coś koło 10 zł.



3) Korektor rozświetlający pod oczy EDM - korektor mineralny, odcień Aussie Perk me Up. jest to jasniutki korektor, rozświetlający. Używam do makijażu oczu - do wewnętrznego kącika albo pod łuki brwiowe. Albo do rozświetlania policzków, pod oczy efekt jest dla mnie za mocny.




4) Korektor mineralny Everyday Minerals (EDM) - mój ulubieniec! Super kryje nakładany paluszkiem punktowo. Nieraz uratował mi życie, gdy nie mogłam ukryć jakiegoś przybysza z kosmosu który wylądował na mojej twarzy ;) Także jestem mu wdzięczna i przy nim pozostanę na długo. 
Zuzyłam kilka opakowań testowych - fiolki, potem 2 opakowania 5 ml i skończyło się na opakowaniu pełnowymiarowym dużym, które mam już 2 rok i jeszcze jest go sporo. 
Nie zapycha, lekko wysusza wypryski. Mój kolor: Intensive Fair. Jest to taki bardzo jasny beż, na teraz jest dla mnie za jasny, ale na zimę będzie znowu w sam raz :)
Polecam!!





5) Korektor zielony mineralny od Rhea - nic szczególnego więc szkoda się rozpisywać :)









6) Inne - wyżej przedstawione mają podobne właściwości, różnią się właściwie tylko kolorami. Kryją i maskują. Używam punktowo w lecie (EDM jest za jasny) lub noszę w torebce (nie wyobrażam sobie aplikowania w pracy sypkiego korektora :D)

7) L'Oreal, Touche Magique (Korektor rozświetlający) kolor Ivory

Korektor pod oczy w nowoczesnej formie pisaka, zakończony miękkim pędzelkiem. Skutecznie maskuje ciemnie obwódki pod oczami i delikatnie rozświetla skórę, dzięki mikrocząsteczkom odbijającym światło. 

Bardzo przyjemna aplikacja. Przekręcamy końcówkę i nakładamy bezpośrednio pod oczy końcówką-pędzelkiem. Fajnie rozjaśnia i lekko rozświetla tą okolicę. Nakładam też na okolice wokół nosa na zaczerwienienia i popękane naczynka i tez radzi sobie całkiem ok.
Cena sklepowa ok. 40 zł ale na Allegro do kupienia za połowę, czasem nawet jeszcze taniej. Polecam!

8) Bell, Multi Mineral, Anti - Age Concealer (Korektor w płynie z minerałami)

Likwiduje oznaki zmęczenia oraz cienie pod oczami. Połączenie aktywnych składników roślinnych takich jak: proteiny pszenicy i wyciąg z nasion chleba świętojańskiego tworzy Lift - Active Complex, który :
- lekko napina i rozświetla zmęczoną skórę pod oczami,
- daje natychmiastowy efekt wygładzonych zmarszczek i wypoczętego oka.
Delikatna i cienka skóra pod oczami od razu zyskuje gładkość i napięcie.
Zawiera filtr UVB.



Aplikator z pędzelkiem+konsystencja lekko musowa to fajne połączenie. Używam pod oczy - nakładam dość gruba warstwę, nakładam podkład a w tym czasie korektor  spod oczek się sam wchłania! Nie wiem jak to możliwe ale tak to działa :) Czasem wystarczy tylko lekko rozetrzeć. Mam kolor nr 1 - jaśniusieńki beżyk. Fajny korektor, lubię go. Nie jest za ciężki, ale ma skłonność podkreślania suchych skórek.
Cena: 10 zł.

 


9) Classics Golden Rose, odcień 01, płynny korektor z aplikatorem gąbkowym. Taki sobie, nic szczególnego. Nie uda się nim zakryć niespodzianek na buzi, ale sprawdza się do maskowania cieni pod oczami. Średniotrwały. Cena 10 zł.


3 komentarze:

  1. gdzie można kupić ten korektor golden rose?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym może być problem. Wydaje mi się że firma Golden Rose zmieniła nieco formułę korektora i teraz jest on w pędzelku :/
      http://sklep.goldenrose.pl/art99,korektor_plynny,p_cco.html
      tu masz linka.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. kurczę chodziło mi konkretnie o ta starą wersję tego korektora. Wiem że jest ta nowa;/ Czy ma ktos na sprzedaż?odkupię:)

      Usuń